IKLAN TRADE FOREX ... HOT FOREX ..

HotForex Gold & Silver

Thursday 30 January 2014

BERForex Setelah 5 Tahun Berhenti dari Trading



Assalamualaikum semua.

Cuaca di luar amat sejuk pada masa ini.
Almaklumlah cuaca sejuk datang ke arah kita kini.
Walaupun aku memang dah biasa sangat dengan cuaca sejuk ni,
kan aku tinggal di kawasan Sejuk. Daerah Ranau,Sabah.
Dok bawah gunung Kinabalu yang tinggi memanglah sejuk tu ada.
Sejukkkkkk..... kata kawan ku dari negeri seberang Pahang.
Kalau nak bercakap kuar wap.... yer ke.. wap.
Suasana ini aku dah biasa ni.

Oya , FOREX..... aku datang semula.
Bagi aku forex adalah aktiviti sampingan.
Kalau nak jadikan aktiviti wajib... Insya Allah...
boleh bagi RM ....

Setelah beberapa bulan berlatih demo dan real akaun...
kedua-duanya masih memberikan keuntungan kepada
orang macam aku.
Walaupun dah lama tidak bergiat... yer la... masih ada lagi bisa dalam diri ini.

Mungkin sekarang ni kena upgrade ilmu ni.

Persiapan yang kena dibuat:
1. upgrade Ilmu forex
2. wang RM di convert ke USD.... permulaan usd10
3. Apply Streamyx... Wifi atau beli broadband... maxis rm49 sebulan.
4. Laptop... kena upgrade
5. Beli samsung galaxy note 3
6. masuk group FOREX di FB.... hehhehee ini perlu
7.Trader terbaik setakat ni.... FXCM... Insta Forex

ok setakat ni je la...
kalau ada sesiapa yang berminat jadi kawan forex
taip fb... suhailin langitsalju forex

No comments:

Post a Comment